SERVICE ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Αγαπητοί μας πελάτες. Τα προϊόντα μας προέρχονται αποκλειστικά από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε όλα τα προϊόντα μας , παρέχεται η πανευρωπαϊκή εγγύηση που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής όπως αυτή ορίζεται από τον Ευρωπαϊκό νόμο.
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
1. Η εγγύηση αρχίζει από την ημέρα αγοράς της συσκευής και ισχύει για 2 έτη*.
Μετά την πάροδο των 7 ημερών η συσκευή καλύπτεται από την επίσημη αντιπροσωπεία.
Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν κατά την ενεργοποίησή του από τον χρήστη παρακαλώ απευθυνθείτε στο τηλέφωνο +30 2155653798 (τεχνική υποστήριξη)
2. Παρακαλώ προσκομίστε την κάρτα εγγύησής σας και το αποδεικτικό αγοράς όταν πρέπει να επισκευάσετε το προϊόν σας. Στην περίπτωση μη ύπαρξης παραστατικού αγοράς ή εγγύησης ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εγγύηση.
3. Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή καθώς και την μπαταρία της συσκευής.
4. Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.
Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:
α. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
β. Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
γ. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα της περιοχής.
δ. Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.
ε. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες).
στ. Παρακαλούμε όπως φυλάξετε την κάρτα εγγύησης σε ασφαλές σημείο γιατί δεν θα σας χορηγηθεί νέα σε περίπτωση απώλειας.
* Αγαπητοί μας πελάτες. Τα προϊόντα μας προέρχονται αποκλειστικά από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε όλα τα προϊόντα μας, παρέχεται η πανευρωπαϊκή εγγύηση που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής όπως αυτή ορίζεται από τον Ευρωπαϊκό νόμο. H διετής εγγύηση ισχύει για όλες τις Android συσκευές σύμφωνα με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού νόμου ενώ για τις ios συσκευές ισχύει εγγύηση ενός έτους.
**Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. και οποιαδήποτε επισκευή/αντικατάσταση τους γίνεται στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης της Apple από τα επίσημα / εξουσιοδοτημένα από αυτήν επισκευαστικά κέντρα.
***Τα προϊόντα Xiaomi δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A και οποιαδήποτε επισκευή/αντικατάσταση του γίνεται στα πλαίσια της εγγύησης της από τα εξειδικευμένα επισκευαστικά κέντρα.
Δεχόμαστε συσκευές προς επισκευή απ’ όλη την Ελλάδα ! Για την ασφάλεια και την συνέπεια των αποστολών, συνεργαζόμαστε με την ACS courier. Η διαδικασία είναι απλή. Συμπληρώνετε την εντολή επισκευής που θα βρείτε παρακάτω, συσκευάζετε τον εξοπλισμό σας και καλείτε στο κατάστημα της περιοχής σας για παραλαβή από την ACS courier!
Αποστολή Συσκευής
- Βήμα 1ο
Συμπληρώνετε την εντολή επισκευής. Έπειτα την εκτυπώνετε και την εσωκλείετε στο δέμα, είτε μας την αποστέλλετε σε ηλεκτρονική μορφή. - Βήμα 2ο
Τοποθετείτε σε χαρτόκουτο/φάκελο ασφαλείας τον εξοπλισμό σας (μαζί με τροφοδοτικό ή και μπαταρία αν υπάρχει). Βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία που χρησιμοποιείτε είναι ανθεκτική. - Βήμα 3ο
Καλείτε το ACS για παραλαβή του δέματος από το χώρο σας ή πηγαίνετε στο κοντινότερο κατάστημα ACS courier για απευθείας παράδοση.
Διευκρινήσεις
- Σε περίπτωση μη αποδοχής της επισκευής, υπάρχει ελάχιστη χρέωση μεταφορικών €15,00.
- Η υπηρεσία χρέωσης αντικαταβολής χρεώνεται επιπλέον €2,50.